Vrouwen empoweren is al 150 jaar onze missie. Dat doen we met mooie lingerie en met inspirerende verhalen voor en over vrouwen. Onder de noemer #WeArePrimaDonna zetten we vrouwen in de kijker die op een open, ongedwongen manier vertellen over hun lichaam en hun grotere boezem en daarmee een rolmodel zijn voor anderen.
Soms zijn dat bekende gezichten, soms richten we onze schijnwerpers op vrouwen die doorgaans niet in the picture staan. Zo nodigden we onlangs vijf ‘gewone’ vrouwen uit om in lingerie plaats te nemen voor delens van onze fotografe, samen met PrimaDonna-ambassadeur Siska Schoeters.
Een fotoshoot in lingerie, je maakt het niet elke dag mee. Voor Fanny, Hélène, Phyllis, Sarah en Lize bleek het een unieke ervaring waar ze oprecht van genoten. “De hele dag verwend als een royalty”, vond Fanny, “wat een fantastisch gevoel.”
Behalve een fotoshoot stond er immers ook een lingerie fitting en -stylingsessie op het programma. Samen met onze modellen zochten we voor elk van hen een PrimaDonna-setje uit dat perfect past bij hun lichaam en hun look.
Het resultaat van die lingeriestyling zie je op de foto’s. De vijf blije, zelfverzekerde blikken spreken voor zich, net als de reacties die Siska mocht optekenen in de paskamer. Liefde van bij de eerste pasbeurt, met extra punten voor de uitstekende steun, het heerlijke comfort en de trendy, vrouwelijke look.
Terwijl de make-up styliste haar werk doet, komen ook de persoonlijke verhalen naar boven. Over hoe moeilijk het vroeger was om mooie lingerie te vinden als je een vollere boezem of een grotere omtrekmaat hebt. De tijden zijn gelukkig veranderd, al blijft het een uitdaging om lingerie te vinden met een mooie, hedendaagse look én een perfecte pasvorm.
In gespecialiseerde lingerieboetieks vinden onze modellen gelukkig wél hun gading. “Vroeger dacht ik altijd: ‘Oh nee, ik heb grote borsten, nu moet ik oma-bh’s dragen.’ Maar dat hoeft dus helemaal niet. Neen, totaal niet.”, zegt Lize. Goede lingerie is een investering, maar wel één die de moeite is, vindt Phyllis: “Uiteindelijk is het een stuk zelfvertrouwen dat je koopt. Het geeft je een groter comfort, dat ook. Goede lingerie geeft een boost. Ik moet vaker zulke dingen doen. Niet nadenken, gewoon doen. Bring it on!”
Er is geen lingeriemodel dat op een bed ligt en sensueel in de camera kijkt. In plaats daarvan zie je een zelfverzekerde vrouw, volledig (en modieus) gekleed, die naar haar spiegelbeeld kijkt en blij is met wat ze ziet. Deze campagnebeelden zijn bedoeld om vrouwen te verrassen en een glimlach van herkenning op hun gezicht te toveren. Want dit soort intieme situaties zijn voor alle vrouwen herkenbaar; even een snelle blik in de spiegel of een raam voordat we het huis verlaten, het kantoor ingaan of uit de auto stappen.
De beelden leggen het gevoel vast dat het dragen van een Marie Jo-setje een vrouw geeft. Je ziet een volledig geklede vrouw die in de spiegel kijkt en zichzelf in lingerie ziet. Het is een intiem moment. Ze is alleen, probeert niemand anders te pleasen dan zichzelf. Ze is blij met wat ze ziet, zelfverzekerd en krachtig. Ze ziet en voelt het effect van haar Marie Jo-lingerie zowel op haar lichaam als op haar geest. Dit is haar ‘onzichtbare kracht’.
Het draait allemaal om de kracht van Marie Jo-lingerie op een manier die vrouwen herkennen.
Lingeriesetjes die de essentie van het merk belichamen: verrassende designs, verfijnde all-over details en verschillende stijlen voor ieder type borsten. De Marie Jo Amalie met zijn moderne look en contrasterende print maakt hij deze serie de must-have van het seizoen.